21 Aralık 2020 Pazartesi

ülkü ocaklarına giriş, gelişme ve sonuç yazı dizisi



En basda vazgecer gibi olduk ama vazgecmedik iceri girip selamimizi verdik bizi kapidan girer girmez kandas olamkgorduler en basda Alperen abiyle tanisdik alperen abi bizim abimiz gibi oldu biz onu cok sevdik oda bizi coksevdi sanirsam ondan sonra Hasan abi alparsan abi derken tem ocagin dilinde olduk   

Ocagin dilindeyiz


  yavas yavas herkesle tanisioduk herkes bizi konusuyodu "bu yaslatinda ocaklara gelmisler helal olsun bunla.diolardi biz bunlaSin yasindaykm ulku ne ülkticli ne bilmezdikdiolar" bizde yavas yavas basladik ülkü ocaklarina

Hic kimsenin haberi yok




Annem gil soruyodu okul akısında nereye giddigimi ben arkadasiara gidiom die gecisdiriodum.Ama bi gun annem beni takip ebois be ocaga girdimi gordu cikisa kadar beni beklemis -ne isin var burda -anne bum benim 2. Evim burayi hic bir yere deismem dedigim an annem biseyler oldu. Annem bi anda sok oldu. -bum senin ikinci evin deil bundan sonra bum bundan sonra 1. Evin dedi Aniadim ki evden kovuldum 

Alperen Abi



Hemen Alperen abi yi aradim abiye herseyi anlattim boyle boyle abi dedim. -furkan sen simdi nabiosun bilionmu dedi hemen bizim.ocaga gel seni Alparslan abin evden alcak neyin varsa al gel sen bizimsin dedi. Alperen abi ocaga fazla yukolmayim dedim sen gel halledecez dedim Neyse evden cıkdim kardesimle vedalasdim yakamda olan ülkücü rozetini kardesime takdim be dedimki"bu senin her seyin bunu anıne de olsa babada olsa cikarttirmiyan "dedim      


Evden cıkdm Allah kerim    


Benim evden Cikmamla Alparslan abini gelmesi bir oldu yanima yetecek kadar para aldim o sirada amcaoglunu gordum tokalasdik neyse ben gidiom dedim nereye gidion talan dedi abi bundan sonra bu evde ben yokum Allah a emanet ol desim ve arabaya bindim o simda amcaogluda bindi neyse Alparslan abiyle tanisdirdim Bana soyledi ben Alparslan abiye soyledim abi amcaoglunun evde derda oda biseer alcakmis dedim alparslan abi durdu amcaoglu geldi cı kdı k gidoz 

Amcaoglu ocaktakilerle tanisiyo


Alprslan abi bizi ocaga birakdi ben gidiom dedi tamam abi dedim bi osdegin varmi diye sordu Yok abi caninin sagligi dedim bende ona sordum caninin sagligi abim dedi Neyse Alperen abi bizi bekliomus kapida furkan biz seni tek beklioduk dedi abi benim amcaoglu dedim tanisdirdim herkesle Alperen abi furkan birda kalcak yer yok gelin siz bende kalindedi bende tamam abi dedim Alperen abinin eviyle ocak arasi tahmini 5 dkka falan                                                                   
     
                                                              


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder