16 Ocak 2021 Cumartesi

seoul ülkü ocağı » 97 line

 





seoul ülkü ocağı » 97 line

jungkook: kardolar

bowling oynamaya gidelim mi♡

mingyu: boşum ama hayır

e bu hafta ne yapıyoruz

the8: BAMBAM BİZİ MISS A İLE TANIŞTIR

yani şey jyp'ye mi gitsek dicektim

jungkook: ben gittim de ne oldu

onun bunun çocuğu gd sunbae var diye kandırıp yurda attı

sonuç: got7 hyunglarla papaz kaçtı oynadık

jaehyun: gd sunbae ne arar la pazarda

dokyeom: olm winwin de 97'li değil mi

onu da alsanıza amk yazık korecesi gelişir

jaehyun: winwin daha çinceyi konuşamıyo ne diyon sen

bambam: winwin ne kazı kazan kuponu mu

jaehyun: bizim gruptan

bir nct üyesi yani????

bambam: korenin yarısı nct üyesi amk

yakında babam da nct üyesi çıkacak diye korkuyorum

jungkook: benceygdendebirinialmalıyızamayinedesizbilirsiniz

jaehyun: ne

jungkook: hiçbirşeydemedim

yugyeom: jungkook ne ifşa ediyon oç




jungcook:


ilk benim ismimi söylemişsin aşık mısın @/bambam

bambam: bro kusura bakma kızlardan hoşlanıyorum -gd sunbaenim istisnadır-

yugyeom: sizi ben tanıştırdım benden yakın olamazsın amk

napıyonuz

dokyeom: bu doğanın bir kanunu kardeşim.....

bir gün arkadaşını tanıştırsın yakın olurlar bir gün sevgilini

bir bakarsın

çocukları sana amca demeye başlar:)

jungcook: hâşa

jaehyun: en son benim ismimi söylemiş iyi zaten bende senden hoşlanmıyodum #teamgot6

the8: hadi arkadaş bileklikleri alalım:")))))))))))

bambam: jungkook

size geliyim mi matematik çalışırız;)))))

jungcook: jungkook değil jungcook

gelme jin hyungun günü var misafir çok bugün

bambam: ne zamandan beri ismin öyle amk

BİZE YALAN MI SÖYLEDİN

yugyeom: YALANCI

PERUĞUN ARTIK YOK JUNGKOOK MONTANA (y.n: şunu yapmadan duramıyom)

dokyeom: hemen atarlanmayın klavye düzeltmiştir

charlie puth'un telefonundan mı yazıyodun kanki

jungcook: susun

cüneyt nerede

pardon junhoe

the8: kim o


jungcook junhoe'yi gruba ekledi


junhoe: sm'dekiler çıksın kasıyo.

jaehyun: pardon:D

bi seçim yapın o mu ben mi?!!!!

bambam: senin 50 tane versiyonunu bulabiliriz ama bir cüneyt bulamayız kanka kb

oyum june'ye

mingyu: tüm seventeen adına konuşuyorum

bizden aldığınız çaylak ödülleri boğazınızda durur inş oyum ceyhuna

yugyeom: DAHA İYİ BİR GELECEK İÇİN

BEN HAYIR DİYORUM

junhoe: SİZ KİM YÜCE JUNEYI OYLAMAK KİM

JUNGKOOK BENİ YÖNETİCİ YAP YOKSA ÇIKARIM


jungcook junhoe'yi yönetici yaptı


junhoe: hayat trene binmeye benzer ceyhun

durağa geldiğinde biri biniyorsa başkasının inmesi gerekiyor

zamanı geldi


cüneyt ceyhunu gruptan attı

🆒

slm bb

junhoe olmazsa çok sıkıcı olur bence çünkü svt nct tanımıyom keşke mx falan olsaydı onları da stanlemiyom da bilgi sahibiyim nys

jungkook: çocuklar

jaehyun: hayır jungkook

o aptal stres çarkı ile neler yaptığını görmek istemiyoruz

YETER

jungkook: sensin aptal

neyse

bambam yurda gelmemi yurtta kimsenin olmadığını söyledi

ve bilin bakalım ben yurda gidince ne oldu:)

yugyeom: ULAN YİNE Mİ BENDEN HABERSİZ

arkadaşımı benden habersiz çağrıyo diye bambame telif atmama az kaldı

jungkook: sorry bro

her neyse bilin bakalım ne oldu:)


YURTTA KİMSE YOKTU!


bambam: sana yurtta kimsenin olmadığını söylemiştim???

jungkook: pekala

bugün boş musun

bambam: bebeğim:(

ben biraz pahalıyım;)))))))

mingyu: ben boschum

jungkook: sen siktir git

mingyu: ;(

üzüldüm

neyseki hayal kırıklığım the8'in linelarından daha kısa sürdü

jaehyun: BİRİLERİ ATARLI GALİBA MSJDLSBDAKDHAKDJAKDAJDKSLDLADMALDJALDJA

dokyeom: SİKTİR SKDALSNALDKAPSPQSKQPSKQLDLQLSLAKDLQDJQLDJQLSKQPDJQLDKWLF

the8: ulan onun bunun çocukları

orospu çocuğu gibi çıldırmayın insan gibi çıldırın

bir interneti 13 kişi paylaşıyoruz burda

jaehyun: ulan bir de beni düşün

sanki interneti grupla değil tüm kore halkıyla paylaşıyorum

bir gün yoldan geçen biri gelse yurda girse

yeni grup üyesi sanıcam?!?!!!!!

the8: evet

mesela en son ziyarete geldiğimde beni renjun sandığınız gibi

jaehyun: bro:(

dokyeom: bro:(

naberr bunları ne konuştursam harbi bilmiyorum fikir verin mizahı ben hallederim;));)))

gd sunbaenim'e de atmak istiyorum yebe ama mizah yazmak zorrrrrrr

fici unutana hatırlatmak için 394839492039193 kez güncelleyebilirim dşmphğjdlsndaqdjdj

seoul ülkü ocağı » 97 line - 04

yugyeom: ocakta mısınız yavru kurtlar cCc

dk: ocaktayız kurt cCc

mingyu: cCc

the8: cCc

bambam: cCc

jaehyun: ocaktan değil idik fakat biz de çok bedava çay içtik...

dk: kalk siktir git şurdan

mingyu: grşezkeli ya

bayst esprikerh igrenx

bambam: ne diyosun mingyu

the8: şuan yanımda

yanlış yazdığını farkediyo

ve hala yazmaya devam ediyo

mingyu: bizim kitabımızda yanlış yoktur

silemem!!!

the8: ben sana yeni kitap alırım düzgün yaz gözüm sikildi burda

jaehyun: jungkook nerede

bu sessizlik iyi değil...

jungkook: selam çocuklar

matematik çözüyordum

SÖZELCİ O.ÇOCUKLARI GRUBU TERKETSIN

dk: sen sayısalcı mısın?

jungkook: ELHAMDÜLİLLAH SAYISALCIYIM

yugyeom: jungkook:)

sayısal seçmişsin ama daha karakterini yerden toplayamıyorsun:)

bambam: SÖZELCİ VURDU GOL OLDUUUUUUUUUU

jungkook: sen git bulmaca çöz iqnu yükselt amk sözelcisi

bambam: sin30'uma cos60 ol jungkook<3

yugyeom iyelik ekim olur musun<3

dk: bambam napıyosun

bambam: bilmem benim için sözel sayısal farketmez

hangisine denk gelirsem işte<3

mingyu: jungkook

demek sayısalcısın;))))

şu soruda bir yardım etsene bana;)))



dk: YAVAŞŞŞŞŞŞŞ

mingyu: ;))))))))))

jungkook: mingyu:)

eşit ağırlıkçı o.çocuklarıyla da konuşmuyorum NAŞ

mingyu: al kırdın kırdın

jaehyun: jungkook

ben sayısalcıyım

oğlumuzun X'i senden Y'si benden olsun mu<3

jungkook: bence sen biraz biyoloji çalış

biz sonra konuşuruz<3

393829382 kez yeniden güncelleyeceğim sıradan bir bölüm arkadaşlaar

jungkooktan pek sayısallık zeka beklemiyorum ama işte naparsın

sizi put your body on me adlı jensoo ficime bekliyorum bb



jungkook: ALLAH SİZİN BELANIZI VERSİN

orgazm olurken babanız odanızın kapısını açsın emi

zigon sehpa suratlı ibneler

o 97 harfi götünüze girsin

dk: 97 harfi mi

crINGE

yugyeom: uf kanka hani hiçbir yere atmayacaktın 😹😹 @bambam

jaehyun: VAY ŞEREFSİZ HAYVANLAR

jungkook: şimdi farkettim de grupta ben olmayınca ortada bakmaya değer bir yüz göremiyorum


ÇOK ÇİRKİNSİNİZ KEŞKE ÖLSENİZ

jaehyun: KÜFÜR ETMİCEKTİM AMA Y'ALL ARE MOTHAFUKIN SHIT

bambam: BAŞLATMA KÜFÜRÜNE

ผมจะมีเพศสัมพันธ์คุณ ไอ้บ้า

the8: TUTMAYIN BENİ

他妈的你的嘴

yugyeom: ulan bakın

sizi her dilden inletirim

korece konuşun amk

jungkook: korece konuşmayanı inleteceksen

fuck me

yugyeom: cidden..........

dk: kimin eli kimin götünde belli değil

sizinle konuşurken iq'm düşüyor biliyo musunuz

mingyu: jungkook bu koku ne

jungkook: ne kokusu

mingyu: İHANET KOKUSU

ŞEREFSİZ HERİF


yugyeom: jungkook

bana nudes



bambam: ciddenşsjdnsmdbd

başka grupta yapamam.

🌠

kısa oldu yetiştireyim dedimxd

birde bugün doğum günüm hadi kutlayınxd 💘

yugyeom: geçen tipini siktiğimin jaebum'u gelmiş baba

böyle bir tavırlar bir haller bir koysam uçacak haberi yok lavuğun

geldi bana bağırmaya başladı, e bizde erkeğiz neticesinde üzerine bir saldırdım

ta day6 geldi ayırmaya bizim çocuklar tutamadı tabi

bambam: gençler yaşandı bu inanmıyorsanız storyme bakın

jungkook jaebum'u ekledi.

yugyeom: aptal herif elimde kalacaktı bir de liderim diye geçiniyor

oh hyung sen mi geldin?

bende senin egzersiz yaparken ne kadar güçlü gözüktüğünden bahsediyordum🧡

bambam: yavaşşş hızınız 474737km aq

jaebum: yugyeom arpan fazla geldi herhalde geçen gün yediğin dayağı mı özledin milletin yanında gözünü oydurma şimdi

yugyeom: dayak falan ayıp oluyor kızların yanında ya

jungkook: kim kız yavşak

mevlana gibi döndün ya demin

yugyeom: rEVENGE


yugyeom namjoon'u ekledi.


yugyeom: hyung jungkook sakar piç diye birinden bahsediyordu da sen biliyormuşsun kim o ya:D

jungkook: köpek oğlu köpek

hyung wallah yalandır

dk: korkudan aksanı çıktı aq

namjoon: jungkOOK

sonsuza kadar saklanamazsınGEL BURAYA

jungkook: HYUNG GÜZEL GÜNLERİMİZİ HATIRLA

beraber ilk yetişkin filmi izlediğimiz zamanları...........

mingyu: ben bundan eksik kalamam

sende nasibini al piç jaehyun


mingyu taeyong'u ekledi.


taeyong: kimi dövüyoruz gençler

jaehyun: pezevenk ben ne yaptım!

taeyong: BANA MI DEDİN O LAFI ERGEN

jaehyun: ALLAH ÇARPSIN ÖYLE BİR ŞEY YOK

mingyu: daha bir şey demedik neyi inkar ediYORSUNHCHJDJC

bambam: hyunglarım kavga etmeyin yav:D


the8 woozi'yi ekledi.


the8: woozi malını da ekleyeyim de yiyin birbirinizi

woozi: WOOZI MALI DERKEN

the8: ANANISIKIM YANLIŞ OLDU

dk: GERİZEKALI BU ÇOCUK KDJVKDKVKDVKSLV

jaehyun: kendini değil mingyunun başını yakacaktın di sekiz

bambam: tamam gençler boş yapmayın da

namjoon genç güzel jungkooku parçalıyor linkini atın hadi bir işe yarayın

namjoon: he varsa bana da atın
(silindi)

yugyeom: za silmeden önce gördüm

jaebum: bambam

benden bam bam bam yemek istemiyorsan çeneni kapalı tut

bambam: ben konuşmama hakkımı kullanıyorum

mingyu: hyunglar takımına bak şampiyonlar ligi gibi namjoon taeyong jaebum

bir de bizimkine bak amk kardeşler kundura woozi

woozi: senin dayak saatin gelmiş gel seni bir seveyim ben

jungkook: ben bu korkuyla yaşayamam

geç olsun güç olmasın......mutfaktayım namjoon hyung

ama sen zahmet etme ben kendi kafamı tencerelere vurarım

hakkınızı helal edin......


selllaam guyzlar ve gayzler

iğrenç komedisi olmayan textingleri görünce döneyim dedim şipşak hemen bölüm yazdım.

inş hala duruyonuzdur burada ya

bir de diğer hesabımda fic var onun promosunu yapıcam

katherinesdaughter she wolf diye got7 nct ve blackpink var doğaüstü bir fic ayrıyetten bangtan

kitapları da var bakarsınız yav

bu hesaba da avengers texting yazdım ona da bakarsanız hoş olur neyse öptüm<3333



aşklarım ile görüşürüz diyorum♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder