2 Şubat 2021 Salı

Bücür cadı dizisindeki haydar ve adamları ülkücü mü ?


 Çocukken keyif aldığımız ve hatırlayınca derin bir ah çektiğimiz Bücür Cadı dizisi Türk televizyon tarihinin kilometre taşlarından biridir. Özellikle Haydar ve adamlarının sahneleri epeyce komik ve eğlencelidir. Hatta ara ara açıp Youtube'dan izleyenler az buz değildir. 

 Haydar ve adamları hakkında bugün sizlere kendi düşüncelerimden çıkardığım fan teorimi anlatacağım. Bana kalırsa Haydar ve yanındaki iki adamı birer ülkücü! 

 Haydar'a baktığınız zaman uzun pardesü giymesi, kaba olması, cahil olması ve katekulli işler peşinde koşması aynı bir ülkünocakları başkanı izlenimi veriyor. Haydar'ın adamlarına da baktığınız zaman patronları Haydar yani benim açımdan reisleri ne derse yapan ayrıca  düşünmeyi pek sevmeyen lişilerdir. En önemlisi eylemleri sorgulandığında verdikleri cevabın şüphesiz olarak patron dedi ( reisimiz emretti) olması tam anlamıyla bir ülkücü reaksiyon...

 Bu gibi izlenimlerden yola çıkarak bu kanıya vardım ve bir ülküdaşınız olarak bu konuyu ülkücü sitesi ortamında değerlendirerek siz dava arkadaşlarımın ilgisine sundum.

 Dizi'nin tüm bölümlerine göz atıp derinlemesine bir Haydar ve adamları incelemesi yaptıktan sonra fan teorimi detaylı şekilde devam ettirmeyi veya sonlandırmayı düşünüyorum.

Sizlerde görüşlerinizi yorumlarınız ile belirterek ülkücü davaya katkıda bulunabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder